Claim my blog

Ja, akkurat det står det på bloglovin.   Inne på profilen min, så har jeg et valg med «claim my blog»

Men jeg har ikke helt forstått hvordan jeg får det til å fungere.  Er det noen av dere som på godt norsk kan forklare meg hvordan det gjøres?’

Jeg går inn og leser for å finne ut hvordan jeg gjør det, forstår jo engelsk i utgangspunktet, men det blir så mye greier, og jeg får det fortsatt ikke til.

Er det noe jeg bør gjøre, eller trengs det ikke å «claim my blog» ?

Hjelp!

 

 

 

#claim #claimmyblog #blogg

11 kommentarer om “Claim my blog

  1. Hei 🙂 Hvis jeg husker det sågodt at jeg kan forklare det.. Du må skrive inn bloggadressa og claim blogg. Og da kommer det opp en link som du skal kopiere inn øverst i det neste innlegget du skriver på din blogg. Forstod du det? Bloglovin gir deg noe du skal lime inn i ett innlegg på din blogg, for da finner bloglovin din blogg og vet den er din 🙂

    Likt av 1 person

  2. Tilbaketråkk: Test – Hverdagenformeg
    1. Ser ut til at jeg klarte å legge det til på bloggen min. Og da finner de meg raskere på Bloglovin når de er inne på sida mi. Så det er vel derfor de anbefaler det da. 🙂

      Liker

  3. Jeg sjekket ut det testinnlegget ditt, men jeg tror ikke du har gjort helt riktig. Derfor testet jeg det også og fikk det riktig. Hvis du gjør som jeg har satt nedenfor blir rett, men det ser ut til at vi må gjøre den samme operasjonen på alle innleggene vi lager. Det vet jeg ikke om jeg gidder:

    Dette er hvordan jeg gjorde det:
    1. Trykket på linken Claim blog, og søkte opp blognavnet i søkeboksen
    2. Koden jeg da fikk opp, kopierte jeg inn under fanen “Tekst” som ligger høyre på samme linje som Legg til media og YouTube.
    3. Trykket deretter på fanen “Visuell” og skrev ferdig innlegget.

    Liker

    1. Kan du sjekke linkene på hjemmesiden og se om de fungerer da? Har gjort det slik Toril skrev til meg på Facebook etter dette leserinnlegget. Så da endret jeg testinnlegget og slettet linken

      Liker

      1. Jeg sjekket testinnlegget ditt, og det ser helt annerledes ut enn mitt. Når jeg trykker på linken der det står Bloglovin havner jeg på din blogg og ikke på Bloglovin siden som nok er meningen med linken.

        Liker

Legg igjen en kommentar

Dette nettstedet bruker Akismet for å redusere spam. Lær hvordan dine kommentardata behandles..