Røde roser

20190208_171550

«Roser er røde,  fioler er blå.

Druer er søte, og du likeså.» 😉🙂❤

20190208_171619

Roser fra mannen min! 😍❤

 

#roser #røde

11 kommentarer om “Røde roser

  1. Så koselig, og så god mann du har som viser på denne måten at han verdsetter deg ❤ 🙂
    Jeg leste en annen “Roser er røde”-greie på ungdomsskolen:
    “Roser er røde, fioler er blå,
    jeg er schizofren, og det er jeg også”, og jeg lo så jeg grein den gangen, hehe..
    Kos deg med synet av rosene, og kjærligheten i dem. God lørdagskveld, Heidi ❤

    Likt av 1 person

    1. Takk for det. Den versjonen har jeg aldri hørt. 😮😁 Har en snill mann ja. Hjelper ikke å si at han ikke trenger å kjøpe det heller. De rosa rosene står jo også enda 🙂

      Liker

Legg igjen en kommentar

Dette nettstedet bruker Akismet for å redusere spam. Lær hvordan dine kommentardata behandles..